خرید لوله پلی اتیلن دست دوم
نوشته شده توسط : پارس زانوس

 بالا رفتن قیمت لوله‌ها و مشکلات اقتصادی کارگاه‌ها و تولیدی‌های مختلف، باعث شده که تمایل به خرید لوله پلی اتیلن دست دوم بالا برود. شاید به نظر برسد که خرید باصرفه تری است و می‌شود با هزینه کمتر به خواسته قبلی رسید. این انتخاب می‌تواند در نهایت به ضررهای جبران ناپذیری به ساختار لوله کشی، آبیاری و آبرسانی تبدیل شود. معمولاً این خطرات به مرور خودشان را نشان می‌دهند. بسیاری از ویژگی‌هایی که در مورد لوله پلی اتیلن گفته می‌شود، در مورد لوله‌های با کیفیت و مرغوب است. خرید لوله پلی اتیلن گرید A که توسط پارس زانوس تولید می‌شود، گزینه مناسبی است که جایگزین خرید لوله دست دوم و بی کیفیت شود. اما چرا خرید لوله دست دوم چه مشکلی دارد؟

 

مزیت خرید لوله پلی اتیلن دست دوم

قبل از این که وارد بحث خطرات لوله‌های دست دوم بشویم، چندتا از مزیت‌های این کار را بشماریم تا کم لطفی نکرده باشیم. خرید دست دوم اگر به درستی انجام شود، می‌تواند در کوتاه مدت کار آبیاری و کشاورزی را راه بیاندازد. خرید لوله دست دوم با کیفیت به خصوص اگر با برند و نام پارس زانوس باشد، همان کیفیت را با قیمت پایین تر به شما می‌دهد.

طول عمر لوله پلی اتیلن حداقل 50 سال است. در برابر شرایط محیطی مختلف خودش را نگه می‌دارد و حلال‌های شیمیایی کمی دارد و بنابراین در هر جایی که باشد، سالم است. در صورتی که روی زمین کشیده شود یا زیر زمین کاشته شود، خطر نشتی و پارگی ان را تهدید نمی‌کند.

مهم ترین ویژگی لوله پلی اتیلن گرید A در انعطاف پذیری مناسبش نسبت به لوله‌های چدنی و گالوانیزه است که دست دوم بودن برای آنها معنایی ندارد.

ادامه مطلب در خرید لوله پلی اتیلن دست دوم

 

 

 

 

.

 

 

.





:: برچسب‌ها: لوله پلی اتیلن, نوار آبیاری, نوار تیپ آبیاری, لوله آبیاری, لوله آبیاری قطره ای, آبیاری قطره ای, لوله کشاورزی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: